KAROGA IEGŪŠANA

Mērķis: iegūt pretinieka karogu un nogādāt to savas komandas bāzē.

Uzdevums: Divas komandas startē no dažādām spēles laukuma vietām. Katras komandas bāzē tiek uzstādīts attiecīgas krāsas karogs, kurš ir jāaizsargā, vienlaikus jācenšas iegūt pretinieka karogu un nogādāt to savas komandas bāzē. Bez karoga katrai komandai tiek uzstādīts arī „kontroles punkts”, kurš ļauj atjaunot savas komandas locekļu dzīvību un munīciju, kā arī kaitēt līdzās esošajiem pretiniekiem. Ir iespēja izmantot arī papildus aprīkojumu, piemēram, rācijas, mīnas un citu aprīkojumu, kas padara spēles procesu reālistiskāku.

Spēles noteikumi: Komandai ir jāiekļūst pretinieka bāzē, lai varētu iegūt karogu. Punkts tiek ieskaitīts, kad komandas bāzē tiek nogādāti abi karogi (savs un pretinieka). Ja spēlētājs, kas nes karogu, tiek likvidēts, viņam nekavējoties ir jānomet karogs zemē. Tālāk karogu var paņemt jebkurš „dzīvais” spēlētājs un attiecīgi atgriezt to savā bāzē vai nogādāt pretinieka bāzē.

Tāpat kā jebkurā citā scenārijā, „iznīcinātajiem” spēlētājiem aizliegts kontaktēties un dot padomus. Vispirms ir jāatjaunojas.

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.